Häivy, Loula
Leikitään piilosta! Pocoyo on etsijä ja taitava siinä, mutta vain Loulan ansioista. Kun Loula saa kehuja, Pocoyo tulee kateelliseksi ja heittää pallon liin pitkälle Loulan noudettavaksi. Pocoyo saa ystäviltään toruja ja tulee surulliseksi, joten hän päättää etsiä Loulan. He seuraavat Loulan jälkiä, mutta eivät löydä sitä. Kun he lopulta löytävät Loulan, kaikki ovat jälleen iloisesti yhdessä.