The Conversation
Perhe palkkaa Walterin etsimään kadonnutta miestä, jonka jäljillä on myös FBI:n agentti. Leon muistot menehtyneestä perheestään auttavat tapauksen tutkinnassa.
Nuori tyttö tarvitsee Walterin apua hiljattain kadonneen isänsä etsinnöissä. Walter ei aluksi kiinnostu tapauksesta mutta muuttaa kuitenkin mielensä saadessaan tietää miehen puhuneen puhelimessa jonkun kanssa ennen soittoa perheelleen. Leo masentuu tyttärensä syntymäpäivän kynnyksellä ja alkaa jälleen harkita kostoa.