High School Musical: The Musical: The Series: The Holiday Special
Juhlikaa pyhiä High School Musical: The Musical: The Series -sarjan tähtien kanssa! Suosikkiteatterinuorenne laulavat vanhoja ja uusia lauluja ja kertovat joulumuistoistaan. Paljastamme asioita kuten "Kuka olisi pukin tuhmalla listalla?" Luvassa on paljon hauskuutta sekä yllätyksenä ensiesitys, joka on pako nähdä!