Hitler, narkomaani
Tässä purevassa ja syväluotaavassa erikoisdokumentissa tutkitaan Hitlerin käyttämiä lääkkeitä ja selvitetään, kuinka paljon ja kuinka usein hän niitä käytti. Oliko huumeilla vaikutusta hänen käytökseensä ja toimintaansa?