Itsenäisyyspäivä
Conrad saa odottamansa puhelun, kun hänen potilaalleen vapautuu sydän. Mutta kun kongressiedustaja saa sydänkohtauksen ja joutuu sairaalaan, hän pääsee listan kärkeen ja syrjäyttää Conradin potilaan. Nic alkaa epäillä yhtä lääkäreistä, kun eräs potilaskansio katoaa. Tri Bell yrittää manipuloida Minaa. Devonia koetellaan, kun potilaan tila vaatii salamannopean päätöksen.