Kotiutuminen
Lomper on salaa kiinnittänyt hänen ja Dennisin kaiken omaisuuden ja lainannut rahaa sekä matkannut Amsterdamiin. Hän palaa Sheffieldiin arvokkaan paketin kanssa. Vince heiluttelee haulikkoa ja vaatii nähdä lastin. Lomperista tuntuu, ettei hänen miehensä Dennis enää arvosta häntä, joten hän yrittää tehdä vaikutuksen ansaitsemallaan rahamäärällä. Kun suunnitelma menee mönkään, korealaisen miljonäärin saapuminen vaikuttaa pelastukselta. Mutta asiat eivät suju suunnitelman mukaan. Enää pelissä ei ole vain Lomperin avioliitto vaan myös hänen henkensä. Hän palkkaa ystävänsä apuun ja lähtee uskaliaalle matkalle. Tällä välin toisaalla Hevosen terveyttä arvioidaan.