Hopon poppoo
Hessulla on luvassa hauska ajelureissu teinipoikaansa varten. Matkalla kalastuspaikalle viettämään isän ja pojan laatuaikaa he ovat yhtäkkiä luppakorviaan myöten epäonnen vallassa. Oppiiko Max, ettei siinä ole mitään pahaa, että tulee isäukkoonsa, vaikka tämä onkin vähän hoopo Hopo?
Rakastettava Hessu saa yhteyden teinipoikansa Maxin kanssa hauskalla autoreissulla. Matkalla kalastuspaikalle viettämään isän ja pojan laatuaikaa he ovat yhtäkkiä luppakorviaan myöten epäonnen vallassa, toiminnantäyteisissä tilanteissa ja kokevat jopa koomisen lähellä olleen kohtaamisen Isojalan kanssa. Oppiiko Max, ettei siinä ole mitään pahaa, että tulee isäukkoonsa, vaikka tämä onkin vähän hoopo Hopo? Kysymys saa vastauksen katseet vangitsevassa loppuhuipennuksessa, kun Max ja Goofy tulevat lavalle kesken kaikkien aikojen vaikuttavinta rock-konserttia.