Agentti Peggy Carter värvää vihollisensa avukseen.
Agentti Peggy Carter tajuaa, ettei hän voi pelastaa Wilkesiä omillaan. Hän pyytää apua yllättävältä taholta. Whitney yrittää saada tappavan vaarallisen Nollamaterian hallintaansa.