I, Superbiker VI: Clash of Nations
Tule seuraamaan adrenaliinintäyteistä kahden moottoripyöräilijän mittelöä vuoden 2015 British Superbike Championship -mestaruuskisoissa, jossa toisistaan ottavat mittaa Shane 'Shakey' Byrne ja australialainen Joshua 'Bad Boy' Brookes.