Isä palaa jäälle. / Hyvää lumivapaata!
Haamu aiheuttaa jäämyrskyn Brightonissa, ja vain isä voi pelastaa kaupungin ikitalvelta. Molly saa lumivapaata koulusta, mutta on jääräpää eikä kuuntele muita.