Ihmeellinen maailma
Tässä Walt Disney Animation Studiosin alkuperäisessä ja toiminnantäyteisessä seikkailussa “Ihmeellinen maailma” pääsemme legendaarisen tutkimusmatkailijoiden perheen mukaan. He tutkivat kartoittamatonta ja petollista maata mukanaan sekalainen sakki, johon kuuluu ilkikurinen klöntti, kolmijalkainen koira ja liuta hurjan nälkäisiä olioita.