Suspicious Minds
Gabrielle järjestää hulppean hyväntekeväisyysmuotinäytöksen Wisteria Lanen leidit malleinaan. Susan saa tietää Gabriellen syrjähypystä.
Gabrielle etsii elämälleen sisältöä ja järjestää hulppean hyväntekeväisyysmuotinäytöksen malleinaan Wisteria Lanen leidit. Susanin hyvä tahto on kuitenkin koetuksella, kun hän saa selville Gabriellen järkyttävän salaisuuden. Lynette hyödyntää liikenaisen vaistojaan lapsenvahdin metsästyksessä. Bree puuttuu Andrew'n hallitsemattomaan käytökseen.