Iltasatuja
Koomikko Adam Sandler tähdittää tätä taianomaista perhekomediaa, joka on täynnä seikkailuja ja sydäntä. Kun Skeeter Bronson (Sandler) vahtii sisarensa (Courteney Cox) lapsia, hänen mielikuvituksensa laukkaa villisti, kun hän keksii mutkikkaita iltasatuja, joissa on aina itse sankari. Haltioituneet lapset lisäävät omia ideoitaan näihin sankarillisiin ja ritarillisiin tarinoihin. Sitten tapahtuu taikoja. Yöllisistä fantasioista tulee Skeeterin todellisuutta päiväaikaan, ja ne johdattavat hänet oikean elämän seikkailuun etsimään omaa onnellista loppuaan. Värikkäitä hahmoja, huumoria ja hassuttelua täynnä oleva sydäntälämmittävä komedia lumoaa koko perheen.