Dokumentti
James Cameron ottaa liikkeenkaappauksen tosissaan: näyttelijät näyttelevät kuvaustilassa, jossa infrapunakamerat kuvaavat heidän liikkeensä ja päähän kiinnitetyt kamerat ikuistavat tunteet heidän kasvoillaan, ja vain mielikuvitus on heidän rajanaan.