Loman runnellut
Seuraava listan kohta, jonka Randy yrittää pyyhkiä pois, koskee heidän vanhempiensa pilattua lomaa. Randy ja Earl löysivät rekastaan kassillisen marijuanaa ja jättivät sen vanhempiensa kotiin ja vanhemmat löysivät sen.
Earl on yhä koomassa, ja Randy ja Joy päättävät jatkaa listan työstämistä edistääkseen Earlin toipumista. Earlin vanhemmat lähtivät lomalle ja jättivät Earlin ja Randyn keskenään. Kun he palasivat lentokentältä myöhässä olevan lennon takia, he löysivät talosta kassillisen marijuanaa. Carl, Earlin isä, oli vihainen ja tuhosi kaiken marijuanan. Niinpä Earl, Joy ja Randy palasivat kotiin ja heidän vastassaan oli huumedilleri, joka vaati kassiaan takaisin ase kädessään. Carlin oli pakko ostaa saman verran marijuanaa paikalliselta huumediileriltä nimeltä Circus. Mitä Randy tekee korjatakseen tilanteen? Vai onko tämä tehtävä, jonka Earl voi ratkaista vain kuuntelemalla isäänsä?