Auto-onnettomuus vaarantaa pelastustiimin jäsenten henget.
Palomestari Pruittin poissa ollessa Andy ja Jack yrittävät totutella työskentelemään yhdessä. Auto-onnettomuus syrjäisellä tiellä vaarantaa onnettomuuden uhrien ja pelastustiimin jäsenten henget.