Iron Man 3
Marvel Studiosin Iron Man 3 panee hävyttömän mutta nerokkaan teollisuusmiehen Tony Starkin/Rautamiehen vastaan vihollista, jonka valta tuntuu ulottuvan kaikkialle. Kun Stark saa huomata maailmansa tuhoutuneen vihollisensa käsissä, hän lähtee raastavaan etsintään hakemaan syyllisiä. Tämä matka koettelee joka käänteessä hänen luonteenlujuuttaan. Selkä seinää vasten oleva Stark joutuu selviytymään omin avuin turvautuen kekseliäisyyteensä ja vaistoihinsa läheistensä suojelemisessa. Kun Stark taistelee tiensä takaisin, hän löytää vastauksen kysymykseen, joka on vainonnut häntä salaa: tekeekö mies puvun vai puku miehen?