Jaws vs. Boats
YouTubesta löytyy runsaasti viraalivideoita, joissa valkohait ja muut hait hyökkäävät veneiden kimppuun ennennäkemättömän rajusti ja raivoisasti. Kysymys kuuluu miksi? Onko kyse vain siitä, että nykyään on enemmän ihmisiä, joilla on kameroita tapausten kuvaamista varten, vai onko tapahtumassa jotain muuta? Tohtori Mike Heithaus ja tohtorintutkintoa suorittava Sara Casareto ryhtyvät selvittämään, mistä nämä haiden ja veneiden väliset yhteenotot johtuvat.