Kandahar
Frank jättää hienovaraisuuden sikseen kuulustellessaan Microa. Rankat muistot huippusalaisista tehtävistä valottavat Frankin menneisyyttä.
Frank kuulustelee Microa ja saa tietää tämän haluavan auttaa häntä rankaisemaan heidän kummankin elämät tuhonneita ihmisiä. Frank elää mielessään uudelleen armeijan salaisen operaation, jonka aikana nimellä "Agent Orange" tunnettu mies määräsi kotimaan turvallisuusviraston agentin, Ahmad Zubairin, teloituksen. Micro sekaantui tähän tapaukseen, jota yritettiin peitellä, löytäessään videon Zubairin murhasta. Nyt hänen ja Frankin täytyy selvittää sen takana olleen miehen oikea henkilöllisyys.