Karvinen 2
Kyse on aivan uudenlaisesta Britannian maihinnoususta kun Karvinen matkustaa Lontooseen kamujensa Eskon ja Oskun kanssa ja törmää peilikuvaansa aateliskissa Prinssiin, joka on juuri perinyt ruhtinaallisen linnan. Kaksikko vaihtaa paikkoja, eikä aikaakaan kun Karvinen elelee niin leveästi kuin vain hän osaa! Vain yksi asia on pielessä: viheliäinen Lord Dargis haluaa raivata Karvisen tieltään.