Kauhuagentti Nelli Rapp
Nelli ja hänen koiransa, Lontoo, ovat viettämässä syyslomaa Nellin Hannibal-sedän luona. Sedän elämä ei olekaan niin rauhanomaista kuin Nelli oli uskonut – Hannibal onkin kauhuagentti! Pian Nelliä ympäröivät vampyyrit, kummitukset, ihmissudet ja Frankensteinin hirviöt hänen tempautuessaan mukaan jännittävään, karmaisevaan seikkailuun, joka koettelee kaikkea, mihin hän on tähän asti uskonut.