Past Due
Brandon saa uuden tilaisuuden. Kevin ja Maisha ystävystyvät yllättäen. Emmett ottaa itselleen lisää vastuuta töissä. Cruz hoitaa Ronnien tunnustuksen seurauksia. Ronnie kuulee järkyttävän uutisen. Toussaint löytää johtolangan.