Sukulaissielut
Abbien, Cranen ja Jennyn yrittäessä saada asiat entiselleen Sukulainen palaa kuvioon uutena uhkana. Ystävysten yrittäessä selvittää, miksi Sukulainen on kääntynyt pahan puolelle, Crane saa tietää romanttisten kohtaamistensa Zoen kanssa saattaneen aiheuttaa pitkäaikaisia ongelmia.