Kolme miestä ja pikkuneiti
Koomiset käänteet ovat hervottomampia kuin koskaan tässä hysteerisessä jatko-osassa kolmesta huolettomasta poikamiehestä, jotka ovat muuttuneet omistautuneiksi isiksi. Kun kolmikko kasvattaa viisivuotiasta Marya, tämän äidillä Sylvialla on muita suunnitelmia: avioitua ja viedä Mary Englantiin. Kun entiset isät huomaavat elämän tyhjyyden ilman tyttöä, he yrittävät saada tämän takaisin.
Kolmen huolettomasta poikamiehestä omistautuneeksi isäksi (Tom Selleck, Steve Guttenberg ja Ted Danson) muuttuneen miehen käänteet ihastuttavat elokuvan katsojia. Tämä komea kolmikko on palannut mukanaan Mary, joka on nyt suloisen utelias viisivuotias. Kaikki on hyvin, kunnes Maryn äiti Sylviä vastaa myöntävästi kosintaan ja muuttaa pysyvästi Englantiin Mary mukanaan. Pian nämä entiset isät tajuavat, miten tyhjää heidän elämänsä on ilman pikkuneitiä, joten he lähtevät Englantiin ja menevät uskomattoman pitkälle yrittäessään voittaa sekä Maryn että Sylvian takaisin.