Koti eläintarhassa
Matt Damonin ja Scarlett Johanssonin tähdittämässä koko perheen elokuvassa yksinhuoltajaisä yrittää aloittaa perheensä elämän uudelleen muuttamalla taloon keskelle eläintarhaa.