The Deer
On siirrännäispäivä. Koko perhe kokoontuu sairaalaan toimenpidettä varten. Rosen sairauden merkittävästä vaiheesta huolimatta jokapäiväiset ongelmat ja velvollisuudet vaivaavat heitä. Anne mainostaa uusinta kirjaansa, kun hänen kustantajaansa syytetään häirinnästä. Clairen täytyy todistaa, että hän osaa huolehtia tytärpuolestaan. Marion pakenee todellisuutta. Vincent ryhtyy uuteen suhteeseen.
On luuydinsiirtopäivä. Koko perhe kokoontuu sairaalaan tärkeää toimenpidettä varten. Huolimatta tästä merkittävästä vaiheesta Rosen sairaudessa, jokapäiväisen elämän ongelmat ja velvollisuudet aiheuttavat heille silti päänvaivaa. Annen täytyy mainostaa uusinta kirjaansa ja käsitellä kustantajansa saamia häirintäsyytteitä. Poliisiasemalle asiaa hoitamaan kutsuttu Anne tajuaa, ettei hänen suhteensa mieheen ollut salaisuus. Carolinen vaadittua yksinhuoltajuutta Clairen täytyy todistaa, että hän osaa huolehtia tytärpuolestaan hyvin. Marion pyrkii kieltämään tosiasiat ja karistaa todellisuuden sairaalan parkkipaikalla tapaamansa Louisin avulla. Vincent ryhtyy uuteen parisuhteeseen unohtaen perhevelvollisuutensa.