Juhlat
Romy haluaa järjestää 10-vuotissyntymäpäivänään legendaariset juhlat. Siihen hän kaipaa kaikkien apua: Vic vastaa sisääntuloista ja poistumisista, Clara taas hankkii kakun. Mitä tulee Frediin ja Emmaan, heillä on vain yksi tehtävä: pysyä poissa olohuoneesta. Se ei haittaa Emmaa, jolla on tärkeä tapaaminen, mutta Fredille se on painajainen.
Romy järjestää syntymäpäivänään ensimmäiset juhlansa ja haluaa tehdä vaikutuksen ystäväänsä Sarah-Janeen. Niinpä hän tekee kaikkensa: Clara vastaa kakun hankkimisesta ja Vic sisääntuloista ja poistumisista sekä ennen kaikkea sen varmistamisesta, että Fred ja Emma pysyvät poissa olohuoneesta, koska juhlat ovat vain nuorille. Fred on silti huolissaan, kun kuopus järjestää ensimmäiset juhlansa ilman aikuisia, ja pelkää tilanteen riistäytyvän käsistä. Emmalla on hyvin tärkeä tapaaminen juhlien aikaan, mutta Fredin on vaikea pysyä aloillaan.