The Great Escape
Walter auttaa aloittelevaa taikuria etsimään tempun aikana kadonnutta avustajaansa. Jäljet johtavat kuitenkin myös väärennetyn rahan luo. Isabel rientää apuun, kun Leon täytyy pitää Willaa silmällä.
Walter auttaa aloittelevaa taikuria etsimään uhkarohkean tempun aikana kadonnutta avustajaansa. Erikoisagentti Jody Greenin avulla Walter ja Leo löytävät vihjeitä, jotka johtavat väärennetyn rahan jäljille. Leo pyytää Isabelia auttamaan Willan vahtimisessa.