Jensen Interceptor
Tim ja Fuzz lähtevät Southamptoniin kunnostaakseen vuoden 1969 Jensen Interceptorin. Auton omistaja Nick vaali autoaan, mutta sai sitten äärimmäisen vaikeaan niveltulehduksen.