Law of Attraction
Kun Dre luulee Rainbown kyseenalaistavan miehisyytensä. Pops ja Ruby virvoittavat rakkaussuhteensa eloon.
Dre luulee Rainbown kyseenalaistavan miehisyytensä, kun toinen mies vähättelee häntä vaimon edessä. Mutta kun Pops astuu näyttämölle auttaakseen poikaansa pelastamaan kasvonsa, Ruby viehättyy tähän miehisyyden esitykseen ja pari virvoittaa rakkaussuhteensa eloon. Sillä välin tilanne muuttuu noloksi, kun Junior valitaan näyttelemään Romeota siskonsa Zoeyn esittämälle Julialle koulun näytelmässä.