Mother of the Groom
Tipton Hotelin pikkolo tulee vierailemaan porukan luokse S.S. Tiptonille, jotta nuoret voivat osallistua hänen tuleviin häihinsä. Ainoa ongelma on se, että Estebanin suorapuheinen äiti señora Ramirez ei pidä poikansa morsiamesta Francescasta. London ja Bailey päättävät auttaa señora Ramirezia löytämään uuden intohimon poikansa tilalle, ja pojat rohkaisevat Estebania vastustamaan komentelevaa äitiään.