Mies seinän sisällä
Kun Brennan ja Angela joutuvat tanssiklubilla käsikähmään, Brennan potkaisee jonkun seinää vasten, mikä saa seinän halkeamaan paljastaen muumioituneen ruumiin ja metamfetamiinikätkön.