Homer's Odyssey
Kun Homer saa potkut ydinvoimalasta laiminlyönnin takia, hänestä tulee turvallisuusaktivisti.
Saatuaan potkut työstään, kansalainen Homer joutuu ydinvoiman uhkien ja julkisen turvallisuuden verkkoon. Toiminnan ja seikkailun täyttämä tarina, josta ei puutu vaaroja ja kunnallislain rikkomuksia.