Talven kosto
Thord ja Andrzej joutuvat Norjan talven uhreiksi, kun tilanne kääntyy päälaelleen ja he tarvitsevat pelastajaa.
Kun valtava supermarketrekka törmää E6-tiellä, Jo Roger pyytää, että vanha ystävä ja entinen työntekijä Roger tekisi paluun. Eteläisillä vuorilla Thord ja Andrzej saavat tietää, millaista on, kun tarvitsee pelastusta, kun kaksi heidän tehtäväänsä menee pieleen.