The Mob: The Addict Who Took Down the Mafia
Henry Hill oli vain vähäpätöinen mafian liittolainen. Hänen pidätyksensä vuonna 1980 huumeiden myynnistä johti kuitenkin Yhdysvaltojen historian suurimman ryöstön tehneen mafiaporukan kaatumiseen. Scorsese ikuisti nämä tapahtumat klassiseen elokuvaansa Mafiaveljet. Nyt tutustumme Henry Hillin tositarinaan, jota valottavat ennennäkemättömät valokuvat, taannoin paljastetut salakuuntelunauhoitukset ja yksinoikeudella annetut haastattelut – muun muassa hänen ex-vaimonsa, Karen Hillin, kanssa.