Käännytys
Camdenin vaikutusvaltaisimman asukkaan Richard Chubbyn kuolema tuo paikalle vielä inhottavamman Little Chubbyn, joka tulee johtamaan perheyritystä. Ajallaan sekä Earl että Little Chubby saavat arvokkaan oppitunnin uhrauksesta.
Camdenin vaikutusvaltaisimman asukkaan Richard Chubbyn yllättävä kuolema tuo paikalle ilkeämmän Little Chubbyn, joka palaa johtamaan perheyritystä. Kun Earl tekee töitä pyyhkiäkseen kohdan listaltaan, sekä Earl että Little Chubby oppivat uhrauksen todellisen merkityksen.