Joulukuusi
On joulun aika, ja Pato haluaa koristella joulukuusen. Hän ei raaski kaataa viatonta kuusta, mutta nokkeluudella ja tiimityöllä ystävysjoukko onnistuu löytämään täydellisen puun. Hyvää joulua!