Yksityisetsivää huijaa tämän oma kihlattu.
Kun Los Angelesilainen yksityisetsivä Alice Vaughan menettää miljoonia kihlattunsa huijaamana, hänestä tulee yhtäkkiä uhri, ja hän päättää ryhtyä salaisiin kostotoimiin pysähtymättä minkään takia saadakseen miehensä kiinni. FBI seuraa kuitenkin myös miehen rikostoimintaa Euroopassa. He ovat todella lähellä napata miehen ja toivovat Alicen auttavan saamaan miehen kiinni.