The Little Prince
Kate tajuaa, että joku tietää totuuden Aaronin vanhemmista. Dramaattiset loikat ajassa vaarantavat saarelle jääneet ihmiset.
Kate tajuaa, että joku tietää totuuden Aaronin vanhemmista. Saarella dramaattiset loikat ajassa vaarantavat loput eloonjääneet.