Arkeologit tutkivat Egyptin pyramidien kauden arvoituksellisia kuninkaita ja löytävät kadonneen temppelin, joka on ollut hautautuneena yli neljä tuhatta vuotta.
Arkeologit metsästävät vihjeitä Egyptin pyramidikauden arvoituksellisista kuninkaista. He tutkivat Kheopsin pyramidin tunneleita, kaivavat uuden haudan kolmen myöhäisemmän kuinkaan pyramideista, löytävät todisteita faaraon temppelistä, joka on ollut kadonnut yli neljä tuhatta vuotta ja saavat uutta tietoa muinaisen Egyptin vaikutusvaltaisimpien hallitsijoiden perinnöstä.