Mrs. Smartypants
Kun Hopessa näkyy merkkejä neroudesta, Jimmy palaa kouluun tasokokeisiin. Hän yllättyy nähdessään entisen lukio-opettajansa herra Swiftin opettavan ja kiusaavan Jimmyä entiseen tapaan. Burt ja Virginia pelkäävät, että Jimmystä tulee perheen fiksuin jäsen, joten hekin päättävät käydä kokeessa.