Rakkaus
Ed Sheeran kertoo, miten päättäväisyys ja suunnitelmallisuus johtivat maailmanlaajuiseen menestykseen. Hän kertoo rakastumisesta vanhaan ystäväänsä herryyn, josta suosittu rakkauslaulu “Perfect” kertoo. Ed on menestyksensä huipulla, kun tapahtuu jotain odottamatonta. Cherry saa elämää mullistavia uutisia, ja Ed tajuaa, että suunnitelmat voivat muuttua hetkessä.
Ed Sheeran kertoo järkkymättömästä työmoraalistaan, joka auttoi häntä saavuttamaan maailmanlaajuisen menestyksen. Teinivuosien videoiden ohessa Ed kuvailee, kuinka hän suunnitteli epätodennäköisen menestyksensä jo varhain. Jäätyään musiikkiteollisuudelta huomiotta Ed alkoi esiintyä poikkeuksellisissa paikoissa. Päättäväisyytensä ansiosta hän tapasi musiikkiyrittäjä Jamal Edwardsin vuonna 2010. He hyödynsivät yhdessä Internetin kasvavaa suosiota. ”The A Team” menestyy Amerikassa, mutta Edistä tuntuu, että jotain puuttuu. Ed jakaa tarinan suositun rakkauslaulunsa ”Perfectin" takana. Kappale kertoo rakastumisesta vanhaan koulukaveriin ja nykyiseen vaimoon Cherryyn. Ed elää unelmaansa, kunnes Cherry saa elämää mullistavia uutisia. Ed tajuaa, että suunnitelmat voivat muuttua hetkessä ja hänen täytyy sopeutua.