Life on Mars?
Varakas keksijä saapuu Grey Sloaniin ja pyytää Koracickilta apua. Meredith kamppailee pelastaakseen diabetesta sairastavan naisen, joka on säännöstellyt käyttämäänsä insuliinia. Jo ja Link kamppailevat pelastaakseen nuoren miehen, joka putosi junaraiteille.