Little Bird
Toisen maailmansodan aikaisessa Lontoossa eräs nuori nainen, jolla on salaisuus, ylittää rajallisen elämänpiirinsä, kun Iso-Britannian naiset kutsutaan auttamaan sotaponnisteluissa.