There Goes the Neighborhood
118 kiirehtii pelastamaan sotilasajoneuvon alle puristuksiin jääneen miehen sekä autotallibändin, jolta on karannut mopo käsistä. Michael asentaa Bobbyn ja Athenan avulla uuden "takaikkunan" ja ryhtyy amatöörietsiväksi huomattuaan outoa käytöstä läheisessä asunnossa. Henin äiti saapuu yllätysvierailulle ja kertoo muuttavansa Los Angelesiin. Buckin paluu parisuhdemarkkinoille menee mönkään.