Älä unohda minua
Michael palaa Miamiin säilyttääkseen peiteroolinsa, mutta Strong vie hauskuuden kotiinpaluusta kieltämällä Michaelia ottamasta yhteyttä ystäviinsä.
Michael palaa Miamiin jäljittämään sosiopaattia, joka yrittää paljastaa hänen peiteroolinsa. Tunteet ottavat vallan, kun Michaelin uusi yhteyshenkilö agentti Strong kieltää miestä ottamaan yhteyttä Fionaan, Samiin tai Jesseen, kun hän on USA:ssa. Toiveidensa vastaisesti Michaelin on pidettävä etäisyyttä, jotta hänen läheisensä pysyisivät turvassa.