Last Call
Kapakanpitäjän ruumis löydetään East Riveristä, minkä jälkeen Castle ja Beckett sukeltavat New Yorkin vanhoihin ja unohdettuihin tunneleihin. Castle alkaa itsekin harkita baarin ostoa.
Entisen satamatyöntekijän ja nykyisen kapakanomistajan ruumis löydetään East Riveristä. Castlen ja Beckettin tutkimukset johtavat heidät New Yorkin vanhoihin ja unohdettuihin tunneleihin, joista paljastuu kieltolain aikainen salaisuus. New Yorkin baarikulttuuriin perehtyvä Castle alkaa haaveilla omasta juottolastaan.