Love at First Sight
Päivä 70-vuotiaan Arthurin elämässä. Arthur rakastuu kauniiseen naapuriinsa Ruthiin. Tämä päällisin puolin yksinkertainen rakkaustarina huipentuu leikkisästi ihanan katkeransuloiseen loppuratkaisuun.