Lunan jättikoi / Kapteeni Piraattirobo
Luna haluaa kostaa Motsukille ja päästä kuuhun. Saadakseen aluksensa takaisin Octobellalta Piraattirobo alkaa Pyjamasankarien kapteeniksi.