I Am A Tree
Cristina tapaa Burken vanhemmat. Harjoittelijat kampanjoivat Izzien paikan puolesta. Addison pitää tauon velvollisuuksistaan. Leikkauspotilas nauttii kenties viimeisestä päivästään.